مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروزه زندگی در جامعه شهری باعث سردرگمی های بصری شده است با توجه به این مشکل،کارشناسان دست به ایجاد راه حلی هایی برای تغییر ذائقه ساکنین این شهر ها کرده اند؛ دو واژه در این تعریف زیاد شنیده می شود : شهر و زیباسازی شهر.
مسئولان شهر امروزه با توجه به این تعاریف دست به بهسازی چهره شهر زده و از رنگ ها و  به خصوص ابزارهای راحتی رفاهی هچون مبلمان های شهری برای فراهم اوردن جلویی زیبا به همراه رفاه برای شهروندان و استفاده کنندگان انها از این وسایل مبلمان شهری خود انواع و شکل های مختلفی را دارد انتخاب درست این مبلمان تاثیر شگرفی در  هویت و منظره شهر  دارد از انواع این مبمان شهری باید به ایستگاه های اتوبوس، سطل های آشغال و حتی تابلو های آگهی اشاره کرد.


اشنایی با مبلمان شهری

مکان مناسب انها و رنگ امیزی و طرح های مناسب با توجه به هویت و نماد شهر هارمونی زیبایی را ایجاد نموده .

اشنایی با مبلمان شهری

این دو ویژگی اساسی و کاربردی نیاز عملکردی و بصری شهروندان را همزمان و با هم ارضا نموده و می تواند پاسخگوی نیاز آنها باشد. از ویژگی های جالب مبلمان شهری می توان به کاربرد خلاقیت و نوآوری اشاره کرد امروز می توان از این المان ها برای تبلیغات و ارسال پیام مشخص به مخاطب خاص یا عام با هزینه بسیار پایین استفاده کرد.شرکت های بزرگ با استفاده از این ابراز برای مقاصد خود گام برداشته اند وبا ترکیب مبلمان شهری با شعار ها و پیام های استفاده شایانی نموده اند.
از نظر روانشناسان استفاده از رنگ های خاص در این مبلمان ها باعث ایجاد و تغییر روحیه و بهبود انگیزه در شهروندان شده و پرخاشگری و خشونت را می توان کاهش داد.و با استفاده از رنگ ها و اشکال به نوعی حس شادابی و نشاط را  در جامعه سرد و صنعتی شهری بوجود اورد.در اخر می توان گفت با هزینه بسیار پایین و هدفمند از مبلمان شهری در راستای سلامت روانی  شهروندان استفاد کرد.

  • ۹۵/۱۱/۱۲
  • امین شهری