مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اساسا در راستای هر چیزی که شما فکرش را بکنید استاندارد قرار دارد. این مورد مهم در خرید هر محصول میان مردم جامعه از حساسیت زیادی برخوردار است. تابلوهای (وی ام اس) در راستای استانداردهای جهانی اجرا می شود که خودیک یک امتیاز مناسب برای این محصول به حساب می آید. جالب است بدانید امروزه در مسیر استاندارد سازی و بالا بردن سطح کیفیت مسیرهای درون شهری و جاده های خارج شهری با توجه به اهمیت روز افزون کنترل ترافیک شهری و سیستم های حمل و نقل جاده ای انتقال اطلاعات و گزارشات لحظه ای وضعیت مسیرها به رانندگان جایگاه ویژه ای برای سیستمهای پیام نما ایجاد گردیده است.
مکانیابی تابلو vms
مهمترین مزیت این رسانه استفاده ازLED در تابلوهایVMS شرایط مهمی را فراهم نموده است. چند مورد از امکانات خوب این تابلو را می توان گفت، دید پیامها در نور مستقیم خورشید و شرایط جوی نامنسب کنترل شدن نور بر معیار  نور محیط روشن صبح و شب تنوع بالای رنگهای قابل دید می باشد.

هزینه‌های بالای نصب و نگهداری تابلوهای پیام متفاوت که با آگاه سازی رانندگان از شرایط راه می‌تواند کاهش چشمگیری در تصادفات و زمان از دست رفته داشته باشد، در کنار کم بودن منابع مالی، اهمیت مکان‌یابی به صرفه آن‌ها را نشان می‌دهد. در عملیات صورت گرفته انواع پیام‌های متغیر و موارد لازم به ‌کاربری آن‌ها بررسی‌شده است ولی مکان‌یابی بهینه تابلوها در شبکه مطلبیست که کمتر مورد نظر قرار گرفته است.

مکانیابی تابلو vms
در این موضوع روشی برای درجه بندی روشهای پیشنهادی برای مکان احداث تابلوهای پیام متغیر با توجه به نوع پیام‌نمایشی آن‌ها ارائه‌شده است. در این روش بهترین محل نصب تابلوی پیام متغیر از بین گزینه‌های پیشنهادی با توجه به خصوصیات مسیر که می‌تواند در تابلوی پیام متفاوت اعلام شود مانند حجم ترافیک عبوری، آب‌ و هوا، حادثه‌ خیزی و مسیر جایگزین با استفاده از فرآیند تحلیل طبقه بندی انتخاب می‌گردد. در این مقاله تابلوهای VMS موجود در راه‌های استان اصفهان و چند نقطه پیشنهادی دیگر با استفاده از روش ارائه‌شده در این مقاله تامل می‌شود. بر اساس تحقیقات به‌ دست‌ آمده مشاهده می‌شود که مکان برخی از تابلوهای VMS موجود مناسب بوده ولی مکان برخی دیگر جزء اولویت‌های برتر نبوده و درصورتی‌که این تابلوها در مکان‌های دیگری نصب شود می‌تواند عملکرد بهتری برای کنترل شریان سطح ترافیک داشته باشد.

  • ۹۵/۱۱/۱۶
  • امین شهری