مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

کاربرد vms در obu

در قسمت های قبل در مورد vms صحبت های بسیاری را کرده ایم که و حالا می خواهیم با کار برد این تابلو در او بی یو آشنا شویم. این یکی از موضوعات مهم است که امروزه در مورد آن بسیار تحقیق و برسی های بسیاری انجام می شود.در راستای تحقق برنامه‌های اداره کل استان مرکزی و با توجه به تاکیدات مدیرکل متبوع مبنی بر سرعت در انجام عملیات راهداری مرتبط با افزایش ایمنی و اطلاع رسانی در محورهای مواصلاتی عملیات نصب یک دستگاه تابلوی vms در ابتدای ورودی استان مرکزی واقع در محور آزادراه ساوه - تهران اجرا شد.

اکاربرد vms در obu

باید این را هم در نظر گرفت که در سطح سوم، پیام های ارسال شده از سوی OBU، به اجرای نرم افزار خاص دریافت این پیام ها در راس RSU  منجر شده و این واحد، پیام های دریافتی را بر مبنای پروتکل توافق شده با سازنده تابلوی VMS، از طریق کابل شبکه به کنترلر این تابلو منتقل می کند.

پس از انجام مؤفق این انتقال، نشانگرهای مربوطه به ترتیب نشان داده شده در کالبد 4  رنگ سبز درمی آیند.در قسمت چهارم، اطلاعات ارسالی به کنترلر تابلو موجب نمایش زمان بندی شده پیام های مورد نظر بر روی تابلو خواهد شد. در این سطح، علاوه بر نمایش پیام های تعیین شده، امکان اجرای پیامهای کنترلی مانند روشن و یا خاموش کردن تابلو نیز وجود دارد که در مواقع عملیاتی دارای کاربرد خاص خود می باشد.

اکاربرد vms در obu

البت با در نظر گرفت که هرچند که در این سطح و در شرایط تعریف شده برای اجرای کاربرد، به لحاظ مسائل امنیتی، فقط امکان انتخاب از بین پیام های خودکار برای کاربران فراهم شده است، اما این موضوع هیچ صدمه ای به نتایج عملیاتی و کارآیی کاربرد وارد نمیسازد، چرا که محدودیتی برای تعداد پیام های پیشفرض وجود ندارد و هر نوع پیام معتبر می­تواند به سادگی به فهرست پیام های پیش فرض اضافه شود. البته هر نوع تغییر در فهرست پیام های پیشفرض باید از طریق سازنده تابلوی VMS اعمال گردد. در این کاربرد پیام های مندرج در جدول 1 به عنوان پیام های پیش فرض در نظر گرفته شده اند.

  • ۹۵/۱۱/۱۹
  • امین شهری