مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

وی ام اس در شهر

در مطالب قبل تویحاتی در مورد تابلوهای شهری بریا شما دادهایم حال می خواهیم د مورد کاربرد آن در بعضی ماکنها صحبتی داشته باشیم .همچنین سایر مکان‌های دارای اولویت برای توسعه این تابلوها در شبکه راه‌های استان اصفهان معرفی شده‌اند.امروزه به عنوان راهی نوید در مدیریت راه ها شناخته می‌شوند. از این جهت برای ارتقاع دانش دوستان و همکاران عزیزم در این پست براتون یکسری از نتایج تحقیقات داخلی را جمع‌آوری کردم که جا داره از زحمات آن محققان و نویسندگان محترم کمال تشکر و سپاس را داشت.
 vms
جالب توجه است که تابلو پیام متغیر یک وسیله کنترل ترافیکی است که پیام آن را بطور دستی، الکتریکی، مکانیکی و یا الکترومکانیکی می‌توان تغییر داد تا به وسیله آن اطلاعاتی در مورد تراکم ترافیک، تصادف ترافیکی، عملیات عمرانی و تعمیر و نگهداری، شرایط سخت جوی، وضعیت جاده‌ای، وقایع و مراسم های برنامه‌ریزی شده و دیگر حالت‌های ممکن و امکانات جاده‌ای مانند : پل‌های متحرک، باجه‌های عوارض، ایستگاه وزن کشی به نمایش درآورد.

تابلوهای پیام متغیر که به اختصار VMS نامیده می شوند از ابزار کنترل ترافیک محسوب می شوند که به منظور اطلاع رسانی به رانندگان در محل و به صورت بهنگام مورد استفاده قرار می گیرند.

 vms

 به این نکته نیز باید توجه داشت که تابلوهای پیام متفاوت به صورت دروازه ای یا برروی دکل در شانه راه و یا به صورت بازو داربرروی مسیر نصب می شوند. اطلاعات درون این تابلو ها عموما به صورت بهنگام نمایش داده می شوند. کنترل و ارسال این اطلاعات از یک مرکز و یا به صورت محلی انجام می‌شود. تابلوهای پیام متغیر برای اثر گذاری برروی رفتار رانندگی و اصلاح خط ترافیک و عملکرد آن ساخته شده اند.
محل پارکینگ‌ها و اعلام ظرفیت خالی هرکدام از آنها
تابلوهای ایستگاههای اتوبوس برای نمایش خط یا مسیر ، زمان رسیدن اتوبوس و ظرفیت آن
تابلوهای فرودگاهی برای معرفی پروازها و دروازه‌های پرواز و زمان رسیدن هواپیماها
تابلوهای تبلیغاتی بصورت تصاویر متحرک و گرافیکی در فروشگاهها و مکانهای عمومی
تابلوهای سینمایی برای اعلام فیلم‌ها و ساعت و تاریخ نمایش آن و محل نمایش و مطالب دیگر مربوط به فیلم‌ها

  • ۹۵/۱۱/۲۳
  • امین شهری