مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

برج های نوری یا همان برج های روشنایی تاثیر به سزایی در کاهش مصرف انرژی دارد به گونه ایی که به جای استفاده از چندیندکل یا تیر چراغ برق می توان مسافت طولانی را با آن روشن کرد. این باعث کاهش هزینه های مصرفی ما و از طرفی  حفظ منابع کشور می باشد.قابلیت دیگر این برج های روشنایی طول مدت عمرآن هاست و هزینه نگهداری آن به شدت پایین است.با وبلاگ مبلمان شهری همراه باشید.
امروز برای روشنایی محوطه های بزرگ مانند استادیوم ها، پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه ها، میادین، خیابان ها، محوطه ساختمان ها نظیر بیمارستان ها، ساختمان های دولتی و کارخانجات و شرکت ها استفاده زیادی دارند.

دکل های روشنایی

نیاز کشور به برج روشنایی باعث گردیده شرکت مهندسی شایان برق با توجه به زمینه فعالیت خویش و توانمندی و پتانسیل های خود، بخشی از ظرفیت مهندسی و تولیدی خود را به طراحی و تولید برج  روشنایی اختصاص دهد.
پخش نور گسترده و یکنواخت، بدون خیرگی به لحاظ ارتفاع زیاد برج ها و برخورداری از سیستم مکانیزه فرود و صعود سبد پروژکتور، سرویس و نگهداری برج را آسان و ارزان نموده، زیرا برای تعمیر و نظافت پروژکتور و یا تعویض لامپ ها دیگر نیاز به جرثقیل نبوده و تعمیرکار به آسانی می تواند به کمک سیستم کنترل میکرو پروسسوری نصب شده در داخل بدنه برج روشنایی (نورانی)، اقدام به تعویض لامپ ها و یا تعمیر پروژکتور ها نماید.
طراحی مهندسی و رعایت استاندارد های تولید موجب افزایش کیفیت و توجه مصرف کنندگان به برج  روشنایی تولیدی این شرکت گردیده است.
 برج روشنایی تلسکوپی از ارتفاع 12 تا 30 متر ساخته شده و بدنه اصلی آن بصورت هرم ناقص با توجه به ارتفاع 6، 8، 12، 14 و 16 وجهی می باشند و به ترتیب قطر وجوه آن از بالا به پایین تغیر مینماید.

دکل های روشنایی

سیستم های کنترل و فرمان، مدارهای حفاظتی و ... در تابلوی مجزا در داخل بدنه برج های روشنایی تلسکوپی وصل شده  و فضایی را در داخل از برج اشغال نمی نماید و که این موجب ایمنی بیشتر گردیده است. ضمن اینکه کلیه قطعات بکار رفته در تابلو برق، از مرغوبترین و معتبرترین مارکها میباشد.
نصب میله برقگیر در نوک برج، اجزای الکتریکی و الکترونیکی برج را در برابر در برابر صاعقه، رعد و برق و ابر های باردار محافظت می نماید.
در برج های نوری تلسکوپی سیستم صعود و فرود سبد پروژکتور ه به گونه ای طراحی و از قطعاتی استفاده گردیده که از ایمنی و حفاظت بالایی برخوردار است. موتور گیربکس دوبل، مدار کنترل و فرمان مناسب با قطعات مرغوب از کمپانی های معتبر، سیستم قفل اینتر لاک اتوماتیک و ... تولید شده است.
 


  • ۹۵/۱۲/۰۹
  • امین شهری