مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

درنظر بگیرید در رفت و آمادی که می خواهید در شهر داشته باشید بسیاری از تابلو هایی الکتریکی را می بینید که دارای پیام ها یا موضوعات خاصی می باشند که به آنها تابلو های پیام یا تلوزیون های شهری نیز می گویند. این نوع وسایل به همراه چراغ های LED در سطح شهر زیای خاصی را به شهر داده و آن را دلنشین تر می کند. شهرها اصلی ترین مکان ظهور و حضور عموم مردم، صنایع و برنده های مختلف هستند؛ به همین خاطر تبلیغات در شهر یکی از اساسی ترین راه های تبلیغات محصولات و برند ها می باشد، با گسترش تکنولوژی و شهرنشینی، همه روزه شاهد ظهور و رشد صنایع و کسب و کارهای جدیدی هستیم، که این موضوع در کنار تغییر رفتار مصرف کنندگان، به دلایل مختلفی از جمله فراوانی انتخاب آن‌ها از میان برندهای مختلف، باعث شده است که خواسته یا ناخواسته، هر روز بیش از پیش در میانه نبرد تبلیغاتی در شهر باشیم.شهرهای کشور خودمان نیز در این زمینه رشد قابل توجهی داشته اند تا آنجا که نسبت به قبل تابلوها و تلویزیون های شهری بیشتری را می توانید در هر یک از آنها مشاهده کنید که تاثیر بسیار بالایی در نحوه تبلیغات نیز گذاشته اند.

چراغ LED

شهرها پر هستند از تبلیغات که در قالب های تلویزیون شهری، تابلو روان، در سنگ فرش های خیابان، بیلبوردها و  حتی مبلمان شهری می توان شاهد این تبلیغات بود، کافی است که شما یک روز از مرکز شهر به اطرف آن حرکت کنید و شروع کنید به شمردن بیلبوردها و تابلو راون ها یا حتی تلویزیون های شهری، شما مدام در معرض تبلیغات قرار دارید.

حتی وقتی که برای استراحت به پارکی می روید سیستم مبلمان شهریبه شکلی است که آن هم مملو است از تبلیغات. در این مقاله قصد ما بر این است که به طور دقیق نقش ابزارهای تبلیغاتی روی افکار عمومیو سوق دادن به سمت مصرف را روشن کنیم.

ویژگی های تلویزیون شهری

اصلی ترین ویژگی تلویزیون شهری در مقایسه با دیگر ابزارهای ارتباطی و تبلیغاتی تحرک در آن است اگر چه تابلو روان نیز دارای تحرک می باشد اما تلویزیون شهری در مقایسه با تابلو راون از چند مزیت برخوردار است، به عنوان مثال اول این که تلویزیون شهری از چندین چراغ LED در رنگ های مختلف تشکیل شده است در حالی که تابلو روان تنها از یک رنگ LED ساخته شده و دوم این که تلویزیون شهری بیشتر در مرکز میدان ها و خیابان های اصلی قرار می گیرد.

حتما شما هم این تلویزیون ها رو بارها مشاهده کرده اید که در بیشتر ساعات روز روشن بوده و یا در حال تبلیغات هستند یا پخش یک برنامه خاص! اگر خاطرتان باشد در زمان پخش بازی های فوتبال جام جهانی 2014 نیز از این تلویزیون ها برای پخش این مسابقات استفاده شد که مورد استقبال ویژه مردم قرار گرفت.

تلویزیون شهری

اما تابلو روان در بالای مغازه ها قرار دارد، دیگر این که نرخ کرایه ی تلویزیون شهری بسیار بالاتر است چرا که این تلویزیون ها متعلق به دولت هستند و به هیچ وجه خصوصی نیستند. ویژگی مشترک تلویزیون شهری و تابلو روان در ساختار آنها است که هر دو از پروژکتورLEDتشکیل شده اند.

سپهر صنعتاز جمله شرکت های پیشگام در این حوزه است که توانسته تمامی سرویس ها و ملزوماتی که برای هر شهری ضروری می باشند را تهیه و تولید کند.

تلویزیون شهری

انقلاب چراغ های LED

چراغ های LED لامپ های جامدی هستند که از تکنولوژی نورافشان استفاده می کنند، این چراغ ها ابتدا در به شکل چراغ های قرمز در برخی از ابزارها به منظور چراغ های هشدار دهنده استفاده می شدند که بعدها در وسایل دیگر مورد توجه قرار گرفتند، اهمیت چراغ های ال ای دی از آنجاست که این چراغ ها از عمر طولانی برخوردار هستند، و نور بسیار زیادی را دارند و در عین این که نور زیادی دارند مصرف بسیار کمی دارند که خب طبیعتا همین مصرف کم انرژی یکی از بزرگترین مزیت های آن محسوب می شود.

چراغ LED

رفته رفته چراغ های LED جایگزین لامپ تصویر در تلویزیون ها شدند و شکل جدیدی به تولیزیون های شهری دادند. نمونه های رایج چراغ های LED را می توان در ورزشگاه ها در بالای برج نوری دید. برج نوری به تیرهای چراغی گفته می شود که در بالای آن چند پروژکتور LEDقرار دارد یا جای دیگری که چراغ های LED نقش بسیار مهمی را ایفا کرده اند در تابلوهای VMS است، تابلو VMSدر خیابان های اصلی، اتوبان ها و بزرگ راه قرار دارد و در هنگام شب به خوبی مسیر را برای ترددکنندگان روشن می کند.

Megasignincنیز از جمله کمپانی های مطرح خارجی در همین حوزه است که با مراجعه به این وب سایت می توانید جدیدترین تابلوهای LEDاین شرکت را مشاهده کنید. شما می توانید در این وب سایت نمونه های بارز استفاده از این تابلوها در نقاط مختلف شهر را نیز ملاحظه کنید.

منبع:

http://www.meekhkoob.ir
  • ۹۵/۱۲/۱۷
  • امین شهری