مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در زمان حال حاضر رسانه های زیادی برای تبلیغات وجود دارند که هر یک نقش بسازایی را توانسته اند در این زمینه ایفا کنند. این فناوری ها را بیشتر در کشور های مدرن بیشتر می توانیم ببینیم ک به نام ها تلویزیون های شهری بیشتر آنها را می شناسند. در ادامه با ما همراه باشید ا نکات مهمبی را در این راستا در اختیار شما بگذاریم.

شهرها پر هستند از مشتری بالفعل و وجب به وجب شهر سرشارست از فرصت تبلیغاتی، اگر کمی با دقت به شهر نگاه کنید متوجه این حقیقت می شوید، دائما چیزی در حال تبلیغ شدن و شناسانده شدن است.

مبلمان شهری

تیزر تبلیغاتی ای در تلویزیون شهری در حال پخش شدن است، وقتی سرمان از تلویزیون به سمت دیگر می بریم متوجه می شویم که بیلبورد چیزی دیگر را تبلیغ می کند قدمی جلوتر می رویم و با تابلو VMS روبرو می شویم که بر روی آن یک شعار تبلیغاتی نوشته شده است، تمام این مصادیق بیانگر این مطلب هستند که شهر، بزرگترین کانون برای تبلیغات می باشد. اما این که چرا شهر از نظر تبلیغاتی بسیار مهم است امری کاملا بدیهی ست که ما روشن ساختن این مسئله کاملا بدیهی می پردازیم و روشن می کنیم که چرا این مسئله ی ساده باید روشن شود.

تابلو VMS

اولین چیز این که شرکت های تجاری در شهرها قرار گرفته اند و همین مسئله موجب شده که جمعیت شهرها بالا رود، این جمعیت یعنی مصرف کننده ی بیشتر پس طبیعی است که ابزارهای ارتباطی زیادی در شهر فعال باشند. از طرفی دیگر بیلبوردها به تنهایی برای تبلیغ کافی نیستند و باید که ابزار های نوری مجهز به پروژکتور LED باشند.

تبلیغات محیطی جدید و قدیم

در گذشته تبلیغات محیطی به تاثیرگذاری الان نبود بلکه بسیار بیشتر بود چرا که در گذشته تنها رسانه های چاپی و محیطی وجود داشتند و بعدها تلویزیون و دیگر رسانه ها به آن اضافه شدند، رفته رفته تابلو روان با داشتن چراغ های LED جای تابلوهای ایستا و ثابت را گرفت و با کشف پروژکتور LED تلویزیون های شهری  باب شدند. اهمیت رسانه های محیطی از این جهت است که در شب بیشتر دیده می شوند، به عنوان مثال شما اگر توجه داشته باشید متوجه می شوید که تلویزیون های شهری معمولا در ساعات روز خاموش هستند و این به این  دلیل است که در طول روز به خاطر روشن بودن هوا تلویزیون شهری دیده نمی شود و در شب با درخششی که از پروژکتورهای LED خود دارد بیشتر خودنمایی می کند.

تلویزیون های شهری

تکنولوژی LED و تبلیغات

استادیوم ها یکی از مکان هایی هستند که شما می توانید متوجه تمام ابزارهای تبلیغاتی جدید بشوید. برج های نوری که در اطراف ورزشگاه قرار گرفته اند زمین را روشن کرده و تابلو VMS و تابلو روان LED که در اقسا نقاط زمین جای گرفته اند نقش تبلیغاتی را ایفا می کنند، نکته حائز اهمیت این است که تمام این وسیله های تبلیغاتی  از تکنولوژی LED برخوردار هستند و مادر تمام آنها پروژکتور  LED می باشد.

تابلو روان LED

برج نوری که از 4 یا 5 پروژکتور LED ساخته شده است، تابلو VMS که سردرد ورزشگاه قرار گرفته و نتایج بازی را اعلام می کند و تابلو روان که دست دوار بازی است و خطا و اخراج بازیکنان بر روی آن نوشته شده است همگی بیانگر یک چیز هستند و آن تاثیر تکنولوژی بر ابزارهای تبلیغاتی است. البته این ابزارها استثنایی نیز دارد به عنوان مثال مبلمان شهری یکی از ابزارهایی ست که در آن تکنولوژی LED به کار نرفته است اما با این وجود نمی توان از نقش و تاثیر این تکنولوژی بر تبلیغات چیزی کم کرد.

منبع:

http://xn----4mcwcl7gpkeb46lbag.mihanblog.com

  • ۹۶/۰۱/۱۴
  • امین شهری