مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در ادامه مطالب گذشته در مورد برج های روشنایی و تابلو های روان امروز سعی در معرفی و شناساندن برج های نوری برای شما داریم و در ادامه به کاربرد و نحوه نگهداری و مزیت و برتری آن نسبت به برج های نوری قدیمی می پردازیم پس با وبلاگ مبلمان شهری همراه باشید تا اطلاعات مفید و مختصری را در اختیار شما قرار دهیم.برج‌های نوری، حسب معمول درعوض جهت تاب محوطه‌های شبیه استادیوم‌ها، پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، میادین، خیابان‌ها، محوطه‌ی ساختمان‌هایی نظیر بیمارستان‌ها، ساختمان‌های دولتی و کارخانجات و شرکت‌ها، میادین، فرودگاه‌ها، استادیوم‌ها، پایانه‌ها، تقاطع‌ها ، پل‌ها و … استعمال می‌شوند.

تکنولوژی کثیر پیچیده‌ای ندارند و شرکت‌های داخله می‌توانند مواجه نزد استانداردها نمونه‌های یکسان آن را تولید کنند.  پخش نور گشاد و یکنواخت، بدون خیرگی، به سبب رفعت زیاد برج‌ها، از مزایای آنهاست.برج های نور اثر در حاصل های متداول بین 12 تا 60 متر در سه طرح سبد ثابت ، سبد متحرک با هندل دستی و سبد متحرک با خودرو الکتریکی پیدایش می گردند.سطح خارجی و درونی این دژ ها وساطت گالوانیزه گرم نگهداری می شود و قطعات آنها به رخ اورلب راکب می گردد.


پخش نور گنده عریض و یکنواخت، بلا تحیر به جنبه حاصل بسیار دژ ها و استفاده از روش مکانیزه تحتانی و قله سبد پروژکتور، سرویس و حراست قلعه را دشوار و ارزان نموده، چون از باب بازسازی و تنظیف پروژکتور و یا تعویض لامپ ها رستاخیز نیاز بی نوایی به جرثقیل نبوده و تعمیرکار به آسانی می تواند به کمک سیستم کنترل میکرو پروسسوری نصب شده در درون اندام حصار ضیا (نورانی)، عمل به معاوضه لامپ ها و یا ترمیم پروژکتور ها نماید. نگهداری حصار را راحت و بغرنج و رخیص می‌نماید، برای اینکه برای ویرانگری و تنظیف پروژکتور و یا مبادله لامپ‌ها، پسین نیاز به جرثقیل نبوده و تعمیرکار به سادگی می تواند به کمک سیستم کنترلِ میکروپروسسوریِ نصب شده در داخلِ بدنه‌ی برجِ پرتو (نورانی)، رفتار به تبادل لامپ‌ها و یا ویران سازی پروژکتورها نماید.

"

عداد پروژکتورهای شایان نصب روی کوت شعشعه تلسکوپی از ۴، ۶، ۸، ۱۲، ۱۶، ۲۴ تا ۳۰ اسباب برافروخته بوده و می‌توان از کالا اقسام پروژکتورهای روشناییِ ۱×۴۰۰ وات، ۲×۴۰۰ وات، ۱×۱۰۰۰ وات و ۲×۱۰۰۰ وات مصرف نمود. نصب میله‌ی برقگیر در نوک برج، اجزای الکتریکی و الکترونیکی دژ را در معادل صاعقه، رعد و برق و ابرهای حامله دچار حراست می نماید.

  • ۹۶/۰۱/۲۸
  • امین شهری