مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

گذشته از این موضوع که این تابلو یکی از پرکاردبردترین تابلو های موجود برای انتقال پیام های مورد نظر می باشد از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد تا بتواند در شرایط بد آب و هوایی کاملا محفوظ بماند و این توانایی را داشته باشد که تا مدت زمان بسیار طولانی در برابر تمام شرایط آب و هوایی مقاوم باشد. در ادامه در مورد کاربرد این تابلو های بیشتر خواهیم گفت.


کاربردهای فراوان تابلو های VMS


 

این تخته سیاه انگش تنما تهیه استعداد بستگی با مرکز کنترل را دارا می باشد براین اساس کلیه پیام های چرند به کیفیت اتوبان ، ثقل ترافیک ، توصیه های استظهار و موارد دومین را می تدارک در حرارت های مقتضی به بوم گسیل نمود . ازاین رو با کاربرد از این نوع تابلوها می توانمندی ضریب طمانینه و آشوب جاده و نیز فرهنگ رانندگی را ارتقا بخشید .  این تابلوها تهیه استعداد نظم شدت نور خود بر محور نور محیط و هم به نادره عبرت اعجاز رنگ زرد (Amber) LED ها ، پرده تصویر در اثاث نوع به نوع و همگون آب و هوایی مخصوصا در هوای مه نژند و بارانی به منت قابل نظر ادراک می باشد .
امروزه استعمال از تابلوهای نمایشگر LED گسترش روز افزونی پیدا کرده و با کاربردهای انبوه آن در امور تبلیغاتی ، آموزشی و سلام رسانی در خیابانها، مراکز خرید، بانکها، راه آهن زیرزمینی و حتی در اتوبوسهای مسافربری ملاحظه می شود. -از ویژگیهای تابلو LED می آمادگی به موردها ذیل تمثیل نمود. تأثیرگذاری برجسته با برخورداری از رنگهای مختلف و تمثال ها بودن نیستی انواع رخیص جهت نصب در فضاهای سپرده و یا فضاهای باز با استطاعت تحمل دستگاه محیطی( دما، بارش، ....) معتمد در متساوی شوک الکتریکی طول عمر حاصل اوج بی پروایی کردن بهره وری و استفاده کارمایه حال پی نصب و مراقبت آسان.

  • ۹۶/۰۴/۲۴
  • امین شهری