مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها
  • ۰
  • ۰
از تابلو های روان در بسیار از فضاهای شهری می توان استفاده کرد، این تابلوها در اندازه و مدل های بسیار مختلفی در بازار وجود دارد و می توان براساس نیاز از انواع مختلف تاین تابلو ها استفاده کرد.این تابلو ها هزینه تبلیغات را به مقدار زیادی کاهش داده است.در ادامه با وبلاگ مبلمان شهری همراه باشید تا به معرفی این محصول پرداخته تا با کاربرد تابلو روان در حوزه تبلیغات  آشنا شوید.
 این تابلو معمولا برای اطلاع رسانی و تبلیغات استفاده می شود که دارای اسامی متفاوتی می باشد مانند تابلو روان و تابلو دیجیتالی یا در بعضی مورد تابلو متحرک نیز شنیده می شود. این تابلو دارای لامپ های بسیار ریز LED می باشد و جایگزین بسیار مناسبی برای تابلو های قدیمی مانند بنر و فلکس می باشد.در ادامه با مقالات آموزشی ما همراه باشید تا شما را با کاربرد تابلو روان در صنعت آشنا کنیم. این تابلو های دارای دو دسته ی کلی هتند که عنوان های روان را به خود اختصاص داده اند: تابلو روان 
 اولین نوع این تابلوها که مطمئنا از این نوع تابلو را در سطح شهر بسیار دیده اید تابلوهای ثابت می باشند و به عنوان تابلو های نئونی شناخته می شوند. این تابلوها، تابلو های ثابت تبلیغاتی LED می باشند که توانایی به حرکت درآوردن متون و جملات را ندارند.   نوعی دیگری از این تابلوهای که مورد بحث ما می باشد، تابلوهای روان و متحرک LED می باشند که نسبت به تابلو های ثابت دارای جذابیت بسیار بالاتری می باشند. این نوع تابلو ها توانایی استفاده از انواع انیمیشن ها و افکت ها و جلوه های گوناگون متنی را دارند. نکته مهمی که در مورد این تابلوها وجود دارد این است که تابلوهای روان طول عمر بسیار بالاتر و مصرف برق کمتری نسبت به تابلوهای ثابت LED دارند. تابلوهای روان گونه ها و اقسام بسیار متفاوتی دارند

تابلوهای روان تک رنگ

این تابلوها تنها دارای یک رنگ می باشند و متون و تصاویری که از این تابلوها به نمایش گذاشته می شود تنها دارای یک رنگ می باشند. برای مثال تابلویی که تنها با رنگ سبز طراحی شده است اسلایدها و تصاویر خود را تنها با رنگ سبز نمایش می دهد. تابلو روان

تابلوهای روان چند رنگی

این تابلوها دارای این ویژگی می باشند که تصاویر و متونی که به آنها به عنوان ورودی داده شده است را با چندین رنگ مختلف نمایش می دهند. این تابلوها نسبت به تابلوهایی که در آنها یک رنگ پیش فرض در نظر گرفته شده است، دارای قیمت بالاتری می باشند.

تابلوهای روان LED رنگی

این تابلوها دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد تما انتظارت شما از یک نمایشگر روان را برطرف می سازد. این نمایشگر توانایی نمایش فیلم، عکس و تیزرهایی که برای تبلیغات استفاده می شود را دارد. این نمایشگرها در کنار محتوای بصری خود، توانایی پخش صدا را نیز دارا می باشند. این تابلوها ابزار بسیار مناسبی برای برای تبلیغات می باشند و بازه ی تاثیر بسیار بالایی دارند. تابلوهای روانی که از انها برای فضای باز استفاده می شود دارای قابلیت های بسیار بالاتری می باشند و در مقابل ضربه و آب مقاوم تر از تابلوهای روانی می باشد که در فضاهای بسته اسفاده می شود. از دیگر قابلیت هایی که در مورد تابلوهای روان فضای بسته می توان به آن اشاره نمود این است که این تابلوهای روان نسبت به تابلوهایی که در فضای بسته از آنها استفاده می شود، دارای شفافیت و نور بسیار بالاتری می باشند. [caption id="attachment_923" تابلو روان

 از تابلوهای روان فضای داخلی در مکانهای مثل تالار ها و سالن های همایش استفاده می شود و دلیل اینکه نسبت به تابلوهای روان فضای باز نور کمتری دارند این است که چشم افرادی که در مکان حضور دارند را آزار ندهد. نکته ی دیگری که در مورد این تابلوها وجود دارد این است که این تابلوها مانند تابلوهای فضای باز، ضد آب و ضربه نمی باشند. گونه ی دیگری از تابلوهای روان وجود دارد که هر LED آن از سه رنگ که بر روی یک پین استوار شده اند تشکیل شده اند. رنگ های اصلی این تابلو قرمز، سبز و آبی می باشد که با ترکیب شدن با هم می توانند هر رنگی که دلخواه شما می باشد را تشکیل دهند. این رنگ ها در کنار هم به صورت خاصی چیده شده اند که همان پیکسل LED را که به نام ماژول LED معروف می باشد را تشکیل داده اند. این تابلو توانایی این را دارد که تا 255 رنگ را برای شما به نمایش بگذارد.برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سپهر صنعت مراجعه کنید.
 منبع:
 http://mihanwork.com
  • ۹۶/۰۶/۱۹
  • امین شهری