مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

استفاد از تکنولوژی در بسیاری از موارد به کمک کسب و کارها امده است،تابلو روان یکی از موارد بسیار مهم بوده استکه تحول بسیار زیادی را در کسب و کارها ایجاد کرده است. در ادامه با وبلاگ مبلمان شهری همراه باشیدتا با کاربرد این تابلو ها در کسب و کارها آشنا شوید.ساختار تابلوهای روان بسیار جالب می باشد این تابلو از دیودهای نورانی ساخته شده است که در یک برد به شکل ماتریسی کنار هم قرار گرفته اند.

این دیودها به وسیله برنامه ی رایانه ای که به آن داده شده است تصاویر مورد نظر را روی صفحه نمایش می دهد.در ادامه با ما همراه باشید تا در بخش صنعتی به معرفی و نقش تابلو روان در بهبود کسب و کارهای کوچک بپردازیم. مهم ترین ویژگی که در مورد تابلوهای روان می توان گفت این است که این تابلو روان دارای جذابیت بسیار زیادی می باشد و استفاده از تابلو روان بسیار مناسب برای توسعه ی کسب و کارهای کوچک می باشد. این تابلو یکی از بهترین وسیله ی تبلیغات می باشد. این تابلوها به عنوان وسیله ی اطلاع رسانی در بیشتر مغازه ها و فروشگاه ها استفاده می شود.

تابلو روان  

قبل از اینکه تابلوی روان خود را خریداری کنید باید ماژول مورد نظر خود را انتخاب کنید که اکثرا به علت گیرایی رنگی که تابلو های قرمز دارند، بیشتر مردم تابلوهای روانی را انتخاب می کنند که رنگ قرمز دارند. پس از اینکه ماژول خود را انتخاب کردید باید سراغ قطعه ای بروید به نام مادربرد که به دو صورت طیف دار و ساده در بازار عرضه می شوند. مادر بردهای که حالت طیف دار دارند قابلیت پخش تصاویر با کیفیت بالا و حتی ویدیو را دارند اما این ویژگی در مادر بردهای ساده وجود ندارد و این توانایی را ندارند که فیلم یا عکس را نمایش دهند. به همین خاطر بک گراند هایی که در تابلو کار می نماییم به دلیل اینکه میزان نور آن با اندازه ی نور متن یکی می باشد اکثرا سبب ناخوانا بودن متن می شود. همین مورد باعث می شود که در زمان انتخاب بک گرند تمام دقت خود را متمرکز نمایید.

تابلو روان


اگر می خواهید مادربردی خریداری که کنید که هم کمتر هزینه کنید و انتظار شما را از نظر کیفیت برآورده کند می توانید از مادربردهای که مارک Hd دارند برای تابلوهای تک رنگ استفاده نمایید. نکته ای که در مورد این تابلوها وجود دارد این است که باید حتما این تابلوها را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید مانند پروژکتور LED که باید حتما از فروشنده های معتبر خریداری کنید که به شما ضمانت خرید بدهند.

در میان مادربردهای که دارای طیف می باشند مادربردهای c1,3 برند hd مادربردهای مناسب و با کیفیت بالایی می باشند. اگر می خواهید ماردبرد مناسبی را با اندازه ی دلخواه خود خریداری کنید باید به اندازه تابلو روانی که قصد دارید خریداری کنید توجه کنید. بعد از این ماردبرد خود را انخاب نمودید باید پاور و منبع تغذیه تابلو روان خود را نیز خریداری نمایید برای همین منظور باید این مورد را بدانید که برای هر 8 ماژول تک رنگ یک پاور نیاز دارید و ماژولی که دارای سه رنگ می باشد هر 6 عدد ماژول یک پاور نیاز دارید.

تابلو روان

مرحله ی بعدی که باید در نظر بگیرید انتخاب کابینت برای تابلو روان شما می باشد برای اینکار باید یک قاب آلومینیومی سفید رنگ با رنگ اکترواستاتیک دارد را انتخاب نمایید این قاب دوام بسیار بالایی دارد و در صورت متصل شدن این توانایی را دارد که تا اندازه 6 متر مربع را پاسخگو باشد. این قاب ها در برابر بارندگی ها مداوم مقاوم می باشند و هیچ گاه زنگ نمی زنند. یکی دیگر از مواردی که در تابلو های روان از آن نام برد برد کنترل تابلوی روان می باشد که دارای یک پردازنده ی بسیار قدرتمند می باشد که ماژول های تابلوی روان راه اندازه می کند. نام دیگر این برد کنترلر نیز می باشد که مسئول پردازش عکس و فیلمی می باشد که به آن می دهد و بعد از پردازش آن را به صفحه نمایشگر برای نمایش می دهد.این قطعه به عنوان قلب تابلوهای روان و تلوزیون های شهری شناخته می شود که انواع و گونه های بسیار مختلفی دارند.

منبع:

http://zcode.ir

  • ۹۶/۰۶/۲۲
  • امین شهری