مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در مقالات گذشته وبلاگ مبلمان شهری تا حدودی شما را با تلویزیون های شهری و چرایی استفاده از آنها آشنا کردیم. ما باید این نکته را هم به شما اعلام کنیم که گاهی استفاده از یک تلویزیون شهری مستلزم برخورداری از پیشن نیازهایی است که باید وجود داشته باشند. اما بگذارید نگاهی هم داشته باشیم به ویژگی های کاربردی تلویزیون های شهری امروزی که در همه جا دیده می شوند.

Image result for urban screen

سازمان های مبصر مبصر بزرگ تر دولتی و خصوصی جهت برگزاری برخی از جلسات ملی و کشوری خود برای ارائه گزارشات یا پراکنده و جمع فایل های تصویری ، ویدئو کنفرانس و ... مربوطه می توانند از حضور این نمایشگرها درابعاد مختلف استعمال نمایند تا از تمامی نقاط سالن تماشای تصاویر به راحتی امکان پذیر باشد و جذابیتی دو چندان برای مدعوئین را دارا باشد.

این نمایشگرها قابلیت متفرق اکثر فایل هان صوتی و تصویری و دیتا را دارا می باشد.شکل کاربردی و معمول کاربرد از این نمایشگرها همان کامپیوتر کنار ای غول پیکر صحرانشین می باشد که در نقاط پرتردد شهر ، میادین اصلی ، چهارراهها ، پارک ها و ... مصرف می شود. با توجه به جا مکانی آنها می قابلیت از سیستم های صوتی جهت نشر پهن صدا و تصویر همزمان استفاده نمود.

تلویزیون بادیه نشین بیشتر مورد کاربرد مجتمع ها، پاساژهای ارشد تجاری و اداری و  همچنین مراکز معامله قرار می گیرد. اولویت صاحبان مراکز تجاری جهت بیع مونتاژ درآمدزایی، تبلیغات و بازرگانی است با توجه به گیرایی و جذب مشتری که مونتاژ بیابان گرد و شهرنشین دارد در  داخل چنین مجموعه هایی با متفرق زنده فیلم و سریالهای تلویزیونی، مسابقات حساس ورزشی و همچنین پخش زنده تصاویر دریافتی از دوربین های مداربسته آن مجموعه و همچنین انجام تبلیغات و ارائه پیام هان فرهنگی مجاهدت در بالا بردن پتانسیل ها فروش خود دارند.

Image result for urban screen

مراکز معامله همچنین با اجاره مونتاژ بیابان نشین به کسبه و صاحبان مشاغل می توانند هزینه هان آن را جبران کنند. تلویزیون های بدوی رویکردی جدید در علم رسانی عمومی در گذرگاه ها صحرانشین می باشد. معرفت دانایی رسانی از وضعیت ترافیک یا آگاهی از ساعات ورود ابزار نقلیه عمومی در موقف هان اتوبوس از طریق تلویزیون ایا صحراگرد صورت می گیرد.

امروزه استفاده از انواع سوار کردن نصب کردن قطعات مختلف یک دستگاه رادیو بیابان نشین در تبلیغات میدانی جایگاه مناسبی دارد. تلویزیون هلا صحراگرد اصطلاحی است که به تابلوهای نمایشگر ال ای دی فضای باز که به صورت رنگی تصاویر ویدیویی را نشر پهن می کنند، می گویند.

  • ۹۶/۰۶/۲۸
  • امین شهری