مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
تلویزیون های شهری امروزه تنها برای نمایش شبکه های صدا و سیما و یا اعلام وضعیت ترافیک یا شرایط هشدار دهنده مورد استفاده قرار نمی گیرند، بلکه از این تلویزیون ها استفاده هایی فراتز از آنچه که شما فکرش را هم بکنید، می شود. بگذارید مهمترین کاربردهای تلویزیون های شهری را بررسی کنیم.

Image result for urban screen

تلویزیون بیابان گرد و شهرنشین یک نمایشگر بزرگ می باشد که از دیود هان ال ای دی تشکیل شده است . تلویزیون بیابان گرد و شهرنشین بیشتر در فضای بیرون از سالن مصرف می شود . کاربرد تلویزیون ایا شهری در میادین شهر و جمعیت ایا تجاری صحراگرد، سردر سازمانها ایا دولتی، خصوصی، پارک ها، دانشگاه ها و غیره می باشد.
  • امین شهری
  • ۰
  • ۰

در مقالات گذشته وبلاگ مبلمان شهری تا حدودی شما را با تلویزیون های شهری و چرایی استفاده از آنها آشنا کردیم. ما باید این نکته را هم به شما اعلام کنیم که گاهی استفاده از یک تلویزیون شهری مستلزم برخورداری از پیشن نیازهایی است که باید وجود داشته باشند. اما بگذارید نگاهی هم داشته باشیم به ویژگی های کاربردی تلویزیون های شهری امروزی که در همه جا دیده می شوند.

Image result for urban screen

سازمان های مبصر مبصر بزرگ تر دولتی و خصوصی جهت برگزاری برخی از جلسات ملی و کشوری خود برای ارائه گزارشات یا پراکنده و جمع فایل های تصویری ، ویدئو کنفرانس و ... مربوطه می توانند از حضور این نمایشگرها درابعاد مختلف استعمال نمایند تا از تمامی نقاط سالن تماشای تصاویر به راحتی امکان پذیر باشد و جذابیتی دو چندان برای مدعوئین را دارا باشد.

این نمایشگرها قابلیت متفرق اکثر فایل هان صوتی و تصویری و دیتا را دارا می باشد.شکل کاربردی و معمول کاربرد از این نمایشگرها همان کامپیوتر کنار ای غول پیکر صحرانشین می باشد که در نقاط پرتردد شهر ، میادین اصلی ، چهارراهها ، پارک ها و ... مصرف می شود. با توجه به جا مکانی آنها می قابلیت از سیستم های صوتی جهت نشر پهن صدا و تصویر همزمان استفاده نمود.

  • امین شهری
  • ۰
  • ۰

استفاد از تکنولوژی در بسیاری از موارد به کمک کسب و کارها امده است،تابلو روان یکی از موارد بسیار مهم بوده استکه تحول بسیار زیادی را در کسب و کارها ایجاد کرده است. در ادامه با وبلاگ مبلمان شهری همراه باشیدتا با کاربرد این تابلو ها در کسب و کارها آشنا شوید.ساختار تابلوهای روان بسیار جالب می باشد این تابلو از دیودهای نورانی ساخته شده است که در یک برد به شکل ماتریسی کنار هم قرار گرفته اند.

این دیودها به وسیله برنامه ی رایانه ای که به آن داده شده است تصاویر مورد نظر را روی صفحه نمایش می دهد.در ادامه با ما همراه باشید تا در بخش صنعتی به معرفی و نقش تابلو روان در بهبود کسب و کارهای کوچک بپردازیم. مهم ترین ویژگی که در مورد تابلوهای روان می توان گفت این است که این تابلو روان دارای جذابیت بسیار زیادی می باشد و استفاده از تابلو روان بسیار مناسب برای توسعه ی کسب و کارهای کوچک می باشد. این تابلو یکی از بهترین وسیله ی تبلیغات می باشد. این تابلوها به عنوان وسیله ی اطلاع رسانی در بیشتر مغازه ها و فروشگاه ها استفاده می شود.

تابلو روان  

قبل از اینکه تابلوی روان خود را خریداری کنید باید ماژول مورد نظر خود را انتخاب کنید که اکثرا به علت گیرایی رنگی که تابلو های قرمز دارند، بیشتر مردم تابلوهای روانی را انتخاب می کنند که رنگ قرمز دارند. پس از اینکه ماژول خود را انتخاب کردید باید سراغ قطعه ای بروید به نام مادربرد که به دو صورت طیف دار و ساده در بازار عرضه می شوند. مادر بردهای که حالت طیف دار دارند قابلیت پخش تصاویر با کیفیت بالا و حتی ویدیو را دارند اما این ویژگی در مادر بردهای ساده وجود ندارد و این توانایی را ندارند که فیلم یا عکس را نمایش دهند. به همین خاطر بک گراند هایی که در تابلو کار می نماییم به دلیل اینکه میزان نور آن با اندازه ی نور متن یکی می باشد اکثرا سبب ناخوانا بودن متن می شود. همین مورد باعث می شود که در زمان انتخاب بک گرند تمام دقت خود را متمرکز نمایید.

تابلو روان

  • امین شهری

 استفاده از مبلمان شهری و نقش آن در جامعه امروز بر کمتر کسی پوشیده نیست، استفاده از مبلمان شهری برای بالا بردن کیفیت زندگی بسیار موثر می باشد و می توان گفت با هزینه بسیار کمی می توان هنر و خلاقیت را به جامعه انتقال داد و فرهنگ را بالا برد.در ادامه با این و بلاگ مبلمان شهری همراه باشید.

پروژکتور قابلیت استفاده برای روی لامپ های POWER LED را مهیا می نماید این پروژکتور در کنار رفلکتوری که همراه خود دارد می تواند نوری که مورد انتظار شما می باشد را فراهم نماید. جنس بدنه پروژکتورهای LED را از فلز آلومینیوم می سازند تا بتواند حرارتی را که به دلیل پخش نور از خود ساتع می کند زا با محیط مبادله کند. جنس شیشه هایی که برای پروژکتور استفاده می شود را طوری طراحی می کنند که چشم ها را آزار ندهد و نور را به طور کامل پخش نکند و توانایی این را داشته باشد که در مقابل حرارت و گرما مقاوم باشد.این پروژکتور دارایی کارایی های بسیار بالایی می باشد و در فضاهای بسیار بزرگ مثل استادیوم های ورزشی و زمین های کاربرد های بسیار زیادی دارند. از دیگر کاربردی هایی که می توان برای این پروژکتور نام برد این است که از این پروژکتور مانند مبلمان شهری برای زیبا سازی محیط مورد نظر استفاده می شود. در ادامه با اخبار صنعتی ما همراه باشید تا شما را با استفاده از مبلمان شهری برای بالا بردن سطح رفاه جامعه آشنا کنیم. مبلمان شهری

  • امین شهری
  • ۰
  • ۰
از تابلو های روان در بسیار از فضاهای شهری می توان استفاده کرد، این تابلوها در اندازه و مدل های بسیار مختلفی در بازار وجود دارد و می توان براساس نیاز از انواع مختلف تاین تابلو ها استفاده کرد.این تابلو ها هزینه تبلیغات را به مقدار زیادی کاهش داده است.در ادامه با وبلاگ مبلمان شهری همراه باشید تا به معرفی این محصول پرداخته تا با کاربرد تابلو روان در حوزه تبلیغات  آشنا شوید.
 این تابلو معمولا برای اطلاع رسانی و تبلیغات استفاده می شود که دارای اسامی متفاوتی می باشد مانند تابلو روان و تابلو دیجیتالی یا در بعضی مورد تابلو متحرک نیز شنیده می شود. این تابلو دارای لامپ های بسیار ریز LED می باشد و جایگزین بسیار مناسبی برای تابلو های قدیمی مانند بنر و فلکس می باشد.در ادامه با مقالات آموزشی ما همراه باشید تا شما را با کاربرد تابلو روان در صنعت آشنا کنیم. این تابلو های دارای دو دسته ی کلی هتند که عنوان های روان را به خود اختصاص داده اند: تابلو روان 
 اولین نوع این تابلوها که مطمئنا از این نوع تابلو را در سطح شهر بسیار دیده اید تابلوهای ثابت می باشند و به عنوان تابلو های نئونی شناخته می شوند. این تابلوها، تابلو های ثابت تبلیغاتی LED می باشند که توانایی به حرکت درآوردن متون و جملات را ندارند.   نوعی دیگری از این تابلوهای که مورد بحث ما می باشد، تابلوهای روان و متحرک LED می باشند که نسبت به تابلو های ثابت دارای جذابیت بسیار بالاتری می باشند. این نوع تابلو ها توانایی استفاده از انواع انیمیشن ها و افکت ها و جلوه های گوناگون متنی را دارند. نکته مهمی که در مورد این تابلوها وجود دارد این است که تابلوهای روان طول عمر بسیار بالاتر و مصرف برق کمتری نسبت به تابلوهای ثابت LED دارند. تابلوهای روان گونه ها و اقسام بسیار متفاوتی دارند
  • امین شهری