مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این روزها المان های شهری حسابی مورد استفاده قرار گرفته اند  و می توان هر یک از انها را در گوشه ای از شهر مشاهده کرد. یکی از مهمترین اجزای آن پروژکتورهای LED، همواره تاثیرگذار در شهر هستند که باید نسبت به انتخاب انها و کاربردشان دقت ویژه ای کرد.
این پروژکتورها را می توان در موارد مختلفی مورد استفاده قرار داد که در این مقاله قصد داریم به آنها اشاره کنیم. با وبلاگ مبلمان شهری همراه باشید.

پروژکتور LEDپروژکتورهای LED دارای طیفی کامل از همه رنگ‌ها می باشند که این امکان را به شما می دهد تا از رنگ های مهتابی، آفتابی و البته فول کالر بطور همزمان بهره مند شده و استفاده کنید. این پروژکتورها می توانند بصورت سفارشی و در ابعاد گوناگون همراه با توان های متفاوت تولید شوند. پروژکتور LED، دارای طیف کاملی از رنگها بوده که به شما امکان استفاده از رنگ‌های افتابی مهتابی و فول کالر را به صورت همزمان می‌دهد و به صورت سفارشی در ابعاد متفاوت و توانهای مختلف قابل تولید میباشد.کاربردهای پروژکتور LEDپروژکتورهای LED در جهت روشنایی و نورپردازی نمای ساختمان‌ها، بدنه‌ی پل‌ها، تونل‌ها، بناهای تاریخی و بطور کلی جلب توجه و نشان دادن اهمیت یک مکان بکار می‌روند.



  • امین شهری
  • ۰
  • ۰

یکی از مهم ترین مواردی که باید در مورد المان های شهری در نظر گرفت این است که حتما بدانیم در چه مکان هایی باید از المان های شهری استفاده نماییم و همین مورد باعث می شود که معماری شهر جلوه ویژه ای به خود بگیرد و به همین خاطر قبل از قرار دادن المان های شهری باید در مورد موقعیت های قرار گرفتن آن برنامه ریزی کنیم. در ادامه به تقسیم عادلانه ی المان های شهری خواهیم پرداخت.

تقسیم عادلانه ی المان های شهری

  • امین شهری
  • ۰
  • ۰

برای اینکه پیغام خود را در سطح شهر بهتر منتقل کنیم باید حتما از مورادی مثل تلوزیون شهری استفاده نماییم تا پیام ها را در ابعاد بزرگتر و واضح تر انتقال دهیم و برای همین منظور باید از  تلویزیون شهری outdoor استفاده نماییم. یکی از المان های که باید در معماری شهر ها رعایت شود استفاده از تلوزیون شهری می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد. در ادامه باید حتما درباره تلویزیون شهری  بیشتر بدانید.

درباره تلویزیون شهری  بیشتر بدانید

  • امین شهری
  • ۰
  • ۰

گذشته از این موضوع که این تابلو یکی از پرکاردبردترین تابلو های موجود برای انتقال پیام های مورد نظر می باشد از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد تا بتواند در شرایط بد آب و هوایی کاملا محفوظ بماند و این توانایی را داشته باشد که تا مدت زمان بسیار طولانی در برابر تمام شرایط آب و هوایی مقاوم باشد. در ادامه در مورد کاربرد این تابلو های بیشتر خواهیم گفت.


کاربردهای فراوان تابلو های VMS


  • امین شهری
  • ۰
  • ۰

دنیای امروز دنیای تکنولوژی و فناوری است و اثرات آن را بر تمامی جوانب زندگی روزمره خود می توانیم مشاهده کنیم. این روزها شهرها دچار تحول های بزرگی شده اند و استفاده از تجهیزات مدرن را در تمامی نقاط آن می توان مشاهده کرد.

Related image

اگر کمی به توکیو در ژاپن یا نیویورک در ایالات متحده بنگرید، متوجه این تغییر و تحول های بزرگ خواهید شد. دو شهر ذکر شده از مدرن ترین شهرهای دنیا هستند بخصوص توکیو که در جای جای آن می توان المان های مدرنی از خدمات شهری را به دفعات مشاهده کرد.
در کشور ما نیز در طی سالیان گذشته تغییرات زیادی صورت گرفته است و حالا می توانیم شهرهای مان را بسیار مدرن تر از گذشته مشاهده کرد؛ بخصوص شهر تهران که بعنوان پایتخت ایران، از مهمترین سمبل های معرفی کشورمان بعنوان کشوری مدرن است.

Image result for urban screen

از جمله مهمترین المان های شهری می توان به تلویزیون شهری مشاهده کرد. در حال حاضر در نقاط مختلفی از شهر تهران خصوصا در میادین اصلی و خیابان های پر تردد می توان شمار زیادی از این نمایشگرهای غول پیکر را مشاهده کرد. شهری مدرن با تجهیزات شهری روز دنیا چیزی است که امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است.

  • امین شهری