مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

در کشورهای پیشرفته از تلوزیون های شهری استفاده های بسیار زیادی می کنند و دلیل اصلی آن است که این تلوزیون ها وسیله بسیار کاربردی برای ارائه تبلیغات مورد نظر می باشند. ژاپن یکی از جمله کشورهایی است که در حوزه المان های شهری و تکنولوژی بسیار پیشرفته و مدرن است، به گونه ای که پایتخت آن یعنی توکیو، لقب یکی از مدرن ترین شهرهای جهان را یدک می کشد. در گوشه و کنار شهرهای ژاپن می توانید المان های بی نظیری از فناوری در راستای خدمات شهری را ملاحظه کنید که هر روزه بر تعداد آنها نیز افزوده می شود. ما در این بخش از سری مقالات اطلاعات سفر به ژاپن قصد داریم شما را با تلویزیون های شهری مورد استفاده در ژاپن  و سایر المان های شهری که در این کشور مورد استفاده قرار می گیرند، آشنا کنیم؛ با وب‌سایت تور ژاپن همراه باشید.

المان های شهری مورد استفاده در ژاپن

برای اینکه بتوانیم فضای شهری مناسبی را داشته باشیم باید از المان های مختلف شهری استفاده نماییم تا محیط های شهری زیبایی داشته باشیم. المان های شهری دارای مقیاس و اندازه های گوناگونی می باشند و دارای کاربردهای مختلفی هستند.

در واقع تلویزیون شهری دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد و در فضاهای گوناگون شهری قابل استفاده می باشند اما مسئله ای که در مورد این تلوزیون ها وجود دارد این است که این تلوزیون ها به علت مقیاس و حجمی که دارند در حمل و نقل آن مشکلاتی به وجود خواهد آمد. تعداد بسیار زیادی از این تلویزیون های شهری را می توانید در مراکز خرید ژاپن نیز مشاهده کنید.

  • امین شهری
  • ۰
  • ۰

امروزه دو واژه را زیاد شنیده و می‌شنویم شهر و زیباسازی. تعریف شهر چیست؟ چه تصویری از آینده شهرمان داریم و یا می‌خواهیم داشته باشیم؟ مکانی که عده‌ای کنار هم زندگی می کنند؟ خیابانهائی برای گذشتن مرور و مرور؟ میادینی برای دور زدن؟ یا برای نصب داربست؟


 نمی‌توانیم قبل از برداشتی علمی و شفاف از زیباسازی به سراغ زیرمجموعه‌های آن برویم. آنچه فرآیند زیباسازی را در کلانشهرهای ایران دچار مشکلات اساسی کرده است، برداشتهای شخصی، غلط و کاملاً منطقه‌ای از این واژه‌های به ظاهر ساده است، بالاخره روزی باید مدیران شهری به تعریفی یگانه و کارشناسانه از این لغت برسند که در طول تحویل و تحولات مدیران دچار تغییر نشود.در ادامه با وبلاگ مبلمان شهری همراه باشید تا به تاثیر المان های شهری در حوزه فرهنگ بپردازییم.

مبلمان شهری
اما براستی رنگ‌آمیزی جوی و جدول و نظافت در و دیوار و یا نصب چند المان شهری و یا بهسازی بلوارها، ارمل اجزای زیباسازی شهری‌اند؟ مسلماً خیر.

چرا درهنگام مسافرتهای خارجی به عنوان یک انسان از حرکت در مدینه ها لذت می‌بریم؟ چرا همه چیز همانگونه است که باید باشد؟ تفاوتی نمی‌کند از کجای این کره خاکی آمده‌ایم، چرا که نیازها از قبل پیش‌بینی شده‌اند، چرا نمی‌توانیم با موفقیت آن اقدامات را کپی‌سازی کنیم؟ برخی از صاحب‌نظران تفاوت فاحش فرهنگی را علت این امر می‌دانند، اما موضوع صرفاً این نیست.

  • امین شهری
  • ۰
  • ۰

تلویزیون های شهری از جمله مهمترین المان های شهری هستند که در کنار تابلوهای روان و تابلوهای VMS همواره نقش مهمی در حوزه های مختلف شهری داشته اند. اما به نظر شما بهترین موارد استفاده از تلویزیون شهری چیست؟ در کدام قسمت شهر؟ با چه نوع کاربری؟ در این مقاله از وبلاگ مبلمان شهری با این مسائل رو به رو خواهید شد.

Image result for urban screen

اولویت صاحبان مراکز تجاری سبب خرید تلویزیون شهری درآمدزایی، تبلیغات و معامله است با توجه به جذابیت و جذب مشتری که تلویزیون شهری دارد در داخل چنین مجموعه هایی با نشر پهن زنده فیلم و سریالهای تلویزیونی، مسابقات حساس ورزشی و ایضاً توزیع زنده تصایور دریافتی از دوربین ای مداربسته آن مجموعه و ایضاً انجام تبلیغات و نمایش پیام های فرهنگی سعی در بالا بردن پتانسیل ها فروش خود دارند. مراکز ابتیاع ایضاً با اجاره تلویزیون شهری به کسبه و صاحبان کارها می توانند هزینه هان آن را جبران کنند.

با توجه به فضای نمایش تلویزیون هان شهری باید فضای باز یا امانت را برای بکارگیری آن در نظر گرفت. منظور از فضای راستی زنهار و خیانت محیط داخل سالن یا مثلا تالار است، بازهم منظور از فضای باز فضای بیرون و محیط باز است، به عنوان یک قانون کلی گر تلویزیون ایا شهری LED شما در فاصله دورتری نصب شود باید اندازه نوشتار آن هم بزرگ باشد.،لذا بایستی تلویزیون های شهری LED بزرگتری داشته باشد و سرعت عبور افرادی که بیننده تلویزیون شهری شما هستند ارتباط مستقیمی با اندازه نوشتار تلویزیون شهری LED دارد و هرچه سرعت بیننده ها بیشتر باشد نوشتار هم باید بزرگتر باشد.

تلویزیون‌های شهری در انواع تلویزیون ال ای دی شهری، ال سی دی و Rear projectioan display ساخته می‌شوند. هر تلویزیون شهری از 3 بخش تشکیل شده است: پنل‌های مکعبی شکل که به صورت ماتریسی به هم متصل می‌شوند، دستگاه پروسسور که هماهنگی بین پنل‌ها رو انجام می‌دهد و در نهایت نرم‌افزاری که به وسیله آن تصاویر را در پنل‌های مختلف مدیریت می‌شود.

تلویزیون‌های شهری می‌توانند تصاویر تولید شده را از دوربین ها و لپ‌تاپ‌ها  دریافت و گسترده پاشیده کنند؛ تلویزیون‌های شهری بر اساس کیفیت تصاویر به دات پیچ‌های گوناگون تقسیم‌بندی می‌شوند.

  • امین شهری
  • ۰
  • ۰

درباره تلویزیون های شهری موارد مختلفی گفته شده است؛ از اناوع ان گرفته تا قیمت ها همگی مسائلی هستند که در خرید یک تلویزیون شهری بسیار مهم تلقی می شوند. اما در مقاله امروز می خواهیم به این موضوع بپردازیم که یک تلویزیون شهری مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ با ما تا پایان همراه باشید.

Image result for urban screen

امروزه استفاده از لامپ های LED تک رنگ ، جهت ساخت تابلوهای نوشتاری ، متنی و ... مورد محل صاحبان فروشگاهها قرار گرفته که می توان از آنها فقط جهت متن های نوشتاری ثابت و روان استفاده نمود،اما با ادخال گسترده و همگانی شدن استفاده از سوار کردن نصب کردن قطعات مختلف یک دستگاه (رادیو های بیابان گرد و شهرنشین می توان از آنها به راحتی با توزیع فیلم ، تیزر ، و، پراکنده و جمع زنده تلویزیونی و ... استفاده نمود و محصولات موجود در فروشگاه را نمایش و معرفی نمود و باعث بیشترین جذابیت و بالاترین جلب رعایت هم در روز (هنگام تابش نور مستقیم خورشید) و هم در شب را دریافتن نمود.

تبلیغات بهترین سرمایه گذاری جهت فروش کالا و خدمات در داخل و خارج کشور می باشد.اهمیت این نکته را تمامی صاحبان مشاغل ، تولید کنندگان و ... از آن با اطلاع هستند و با حرمت به درگاه آنها در نمایشگاههای بین المللی سراسر کشور و قصد فرو کردن و اخراج و حضوری قدرتمند در بازار هدف خود را دارند برای نمایش خطوط تولید و بسته بندی محصولات خود ، وقع به خصوصی جهت اجاره فضای نمایشگاه را دارند.همچنین با وقع به برگزاری اکثر نمایشگاههای سراسر ایران در ساعات عصر و شب و تاثیر و جذابیت تیزرهای تبلیغاتی از این طریق ، تاثیر به سزایی برای ارباب کالا به ارمغان می آورد.

تلویزیون‌های بیابان گرد و شهرنشین در انواع تلویزیون ال ای دی شهری، ال سی دی و Rear projectioan display ساخته می‌شوند.

  • امین شهری
  • ۰
  • ۰
استفاده از المان های شهری در شهرها باعث رفاه و راحتی بیشتر شهروندان می شود. با استفاده از این المان ها می توان رفاه را به همراه توسعه وارد بخش های مختلف جامعه کرد و فاصله ها را کمتر کرد، در ادامه با وبلاگ مبلمان شهری همراه باشید تا به بررسی نقش المان های شهری در توسعه شهرها بپردازییم.
اصفهان
یکی از شهرهایی است که به خوبی توانسته از المان های شهری استفاده کند. این المان ها برای آگاهی رسانی و جلب گردشگران بسیار مفید بوده و تاثیر بسیار خوبی را داشته است،راحتی که می تواند مسافران را از سردرگمی نجات دهد و باعث صرفه جویی در زمان آنها شود. در ادامه با وبسایت همراه باشید تا به معرفی تابلوهای روان بپردازیم.یکی از بهترین زمان ها برای استفاده از این المان ها فصل بهار می باشد و سفره هفت سین شهر اصفهان بسیار معروف است گلدن های شهری در میدان نقش جهان بسیار زیباست و نشان دهنده هنر و معماری اصفهان است.در ادامه با جاذبه های گردشگری اصفهان همراه باشید تا به معرفی کاربرد تابلو روان در شهرها بپردازییم.
از این تابلو معمولا برای اطلاع رسانی و تبلیغات استفاده می شود که دارای اسامی متفاوتی می باشد مانند تابلو روان و تابلو دیجیتالی یا در بعضی مورد تابلو متحرک نیز شنیده می شود. این تابلو دارای لامپ های بسیار ریز LED می باشد و جایگزین بسیار مناسبی برای تابلو های قدیمی مانند بنر و فلکس می باشد.

المان شهری ا
لمان شهری
 
  • امین شهری
  • ۰
  • ۰

شاید باور کردنش برای شما سخت باشد که گاهی چگونه توسط تبلیغات یک تلویزوین شهری تحت تاثیر قرار می گیرید! بگذارید در این مقاله شما را با کاربردهای پیچیده تلویزیون های شهری آشنا کنیم تا شاید شما هم به هوشمندی بی بدیل دنیای تکنولوژی پی ببرید.

Image result for urban screen

این نمایشگرها قابلیت برنامه ریزی و ساخت تیزر و نمایش آن را به دفعات نا محدود ندار تاجر هستند .شما می توانید با نصب این نمایشگرها جلوه ویژه ای از تبلیغات را برای مکان تجاری خود تامین کرده و باعث جلب توجه مشتریان و معرفی هرچه بهتر خدمات خود شوید. با کمک این نمایشگرها قابلیت انواع نوشتار متحرک ، عکس ، فیلم و تیزر تبلیغاتی خود را به دفعات و به متناسب شبانه روز بر سر در مکان تجاری امکان پذیر است.

  • امین شهری