مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در شهر های بزرگ دونیا مانند نیویورک که یکی از خیابان های معروفش به اسم منهتن روشنایی خوب تاثیر به سزایی در زیبایی این شهر گذاشته است. برج های نوری در جاده های شهری و ورزشگاه ها از اهمیت خاصی برخوردار شده که بهترین آن از نوع LEDمی باشد که نوع کم مصرف آن است.به منظور کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در برق مصرفی جهت روشنایی محوطه شهری و جاده ای و روستایی پیشنهاد ویژه ما استفاده از برج نوری LED به منظور روشنایی محوطه است .
آشنایی با برج نوری LED
این نکته را بدانید که  شما می توانید با به کار بردن برج نوری LED روشنایی ساخمان های تجاری ، محوطه شهری ، محدوده مسکونی ، محوطه کارخانجات و روشنایی محوطه روستایی را در نهایت صرفه جویی مصرف برق به شکلی عالی ارضا نمایید .

برج نوری LED با استفاده از پروژکتور LED SMD یا نورافکن LED نوع POWER LED روشنایی  محدوده مورد نظر شما را تامین خواهد کرد. در عین اینکه  به صرفه است روشنایی مطلوبی نیز حاصل می گردد.تولید برج روشنایی دراین شرکت بر طبق استاندارد طراحی و تولید می گردد. قبل از اجرای پروژه روشنایی طرح شبیه سازی با استفاده از نرم افزار مهندسی روشنایی دایلوکس به مشتریان گرانقدر تقدیم می گردد.
آشنایی با برج نوری LED
جالب است که برج های روشنایی به منظور روشـنایی محوطه های وسـیع مانند پارکینگ ها، اسکله ها و غیره با به کارگیری از نصب  پروژکتور بر روی سبد با شکل های مختلف کاربرد دارند. برج های روشنایی از نظر نقش عملکرد به دو گروه سبد متحرک و سبد ثابت تقسیم می شوند.در برج های سبد متحرک، سبد برج قابلیت حرکت در راستای محور پایه را دارا می باشد و لذا جهت انجام عمــلیات تعمیر و نگهداری کافی است که ســبد برج را با استفاده از امکانات نصب شده بر روی برج به نزدیکی سطح زمین هدایت نمود  و با کیفیت، ایمنی و سرعت بیشترنسبت به حالت سبد ثابت عملیات تعمیر و نگهداری را  انجام داد.

  • ۹۵/۱۱/۱۳
  • امین شهری