مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

این روزها المان های شهری حسابی مورد استفاده قرار گرفته اند  و می توان هر یک از انها را در گوشه ای از شهر مشاهده کرد. یکی از مهمترین اجزای آن پروژکتورهای LED، همواره تاثیرگذار در شهر هستند که باید نسبت به انتخاب انها و کاربردشان دقت ویژه ای کرد.
این پروژکتورها را می توان در موارد مختلفی مورد استفاده قرار داد که در این مقاله قصد داریم به آنها اشاره کنیم. با وبلاگ مبلمان شهری همراه باشید.

پروژکتور LEDپروژکتورهای LED دارای طیفی کامل از همه رنگ‌ها می باشند که این امکان را به شما می دهد تا از رنگ های مهتابی، آفتابی و البته فول کالر بطور همزمان بهره مند شده و استفاده کنید. این پروژکتورها می توانند بصورت سفارشی و در ابعاد گوناگون همراه با توان های متفاوت تولید شوند. پروژکتور LED، دارای طیف کاملی از رنگها بوده که به شما امکان استفاده از رنگ‌های افتابی مهتابی و فول کالر را به صورت همزمان می‌دهد و به صورت سفارشی در ابعاد متفاوت و توانهای مختلف قابل تولید میباشد.کاربردهای پروژکتور LEDپروژکتورهای LED در جهت روشنایی و نورپردازی نمای ساختمان‌ها، بدنه‌ی پل‌ها، تونل‌ها، بناهای تاریخی و بطور کلی جلب توجه و نشان دادن اهمیت یک مکان بکار می‌روند.




مزایای پروژکتورهای LED از مزایای پروژکتور LED می توان به بالا بودن فوکوسLED های آن، بازدهی نوری بالا، هماهنگی کامل با سیستم DMX، راندمان بالا و همچنین توان مصرفی بسیار پایین در قیاس با انواع چراغ های معمولی و نورافکن ها، امکان نصب در زوایا و مکان های مختلف با امکان اجرای سایه روشن در سطح دیوار و نیز تداوم نور خروجی ثابت در یک بازه طولانی مدت اشاره کرد.گفتنی است طول عمر بالای این پروژکتورها به گونه ای است که هزینه های مصرف شده بابت این پروژکتورها در دراز مدت به صفر خواهد رسید؛ بعلاوه هزینه های نگهداری آنها نیز بسیار کمتر از محصولات مشابهش می باشد.

باید این نکته را هم اضافه کنیم که برق مصرفی پروژکتورهای LED از سطح استاندارد بهترین لامپ های کم مصرف دنیا نیز پایین‌تر می باشد که در نتیجه می توان با بهره گیری از آنها مصرف برق را به مقدار بسیار چشمگیری کاهش داد.استفاده از این پروژکتورها در فضاهای شهری نیز علاوه بر اینکه باعث ایجاد امنیت و زیبایی بیشتر می شود، حس آرامش را برای جامعه و شهروندان هم به ارمغان می‌آورد. تنوع رنگی بالا و انعطاف پذیری این پروژکتورهای LED خود از دیگر مزیت های شاخص آن برای استفاده کنندگان می‌باشد.

منبع:
http://ssa.co.ir
  • ۹۶/۰۴/۳۱
  • امین شهری