مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها
  • ۰
  • ۰
موردی که باید در مورد المان ای شهری در نظر گرفت این است که از آنها برای فضاها و اجتماعات شهری استفاده کرد تا جلوه ی ویژه ای به شهر و فضاهای اجتماعی بدهیم. به همین دلیل قصد داریم که شما را با یکی از فضاهای اجتماعی شهر اشنا کنیم که برای زیباتر کردن و کاربردی تر کردن آن از المان های شهری استفاده کرده اند. در ادامه در مورد اخرین طرح مرکز اجتماعات صدرا بیشتر صحبت خواهیم کرد.
اخرین طرح مرکز اجتماعات صدرا

ر این پروژه چند استعلام ساختاری برایمان مطرح بود، اینکه چسان می­ شود مجموعه­ ای ساختن که نشانه تاثیر الگویی و تأثیرگذاری داشته باشد و در عین حال از کلیشه­ های یادمانی مد فاصله­ ی انتقادی بگیرد. و اینکه مسئله­ ی فضای باز و فضاهای همگانی کمونیستی برای راه پیمایی و تعیش مدنی جمعی چطور می ­تواند با هوا بوم وبر و هور و ماهتاب "جِنگ" شیراز مناسبت راسخ کند. و اینکه با التفات به اشتیاق دد دیو شیراز به معماری پر از تخیل و حیثیت به چه نحو می ­توان به آن ورود و در عین حال مرز انتقادی، معماری "کیچ" حفظ شود و جذابیتی نامستور و پوشیده از پیش پاافتادگی به وجود آورد. بر مبنای اشتراک جزا این پرسش­ ها، به سمت این ایده رفتیم که بادیه نشین وسط شهر بسازیم. کل را تعطیل کنیم و از جزء، فضاها و احجام شهری بسازیم.
چه نمونه و غیراستاندارد از احداث و ساز در سکوی پرتاب موشک محل استقرار رادار کارگاه ساختمانی کارخانه مرکز مجازی در ارزان است؟پروژه در حقیقت امر دو طیف “ایجاد توده و بنیاد قرار سازی” و “نساختن یا نهان و سترون کردن معلوم پیدایش و ساز” در کجا باید بایستد؟آیا کاربری مجموعه مباشرت گزینش کننده در “شخصیت” معماری نقشه است  چه وضع ای از ساماندهی سایت، با واژ غریزی شی سازگارتر است؟ آیا الگوی برازنده استعمال در معماری ناحیه جهت ساماندهی ثروتمندان حیات دارد؟آیا پیوند و اتساع شرقی- غربی شهر تاثیری در واژه سازش معماری برنامه خواهد داشت؟

  • ۹۶/۰۵/۲۱
  • امین شهری