مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها
  • ۰
  • ۰
تلویزیون های شهری امروزه تنها برای نمایش شبکه های صدا و سیما و یا اعلام وضعیت ترافیک یا شرایط هشدار دهنده مورد استفاده قرار نمی گیرند، بلکه از این تلویزیون ها استفاده هایی فراتز از آنچه که شما فکرش را هم بکنید، می شود. بگذارید مهمترین کاربردهای تلویزیون های شهری را بررسی کنیم.

Image result for urban screen

تلویزیون بیابان گرد و شهرنشین یک نمایشگر بزرگ می باشد که از دیود هان ال ای دی تشکیل شده است . تلویزیون بیابان گرد و شهرنشین بیشتر در فضای بیرون از سالن مصرف می شود . کاربرد تلویزیون ایا شهری در میادین شهر و جمعیت ایا تجاری صحراگرد، سردر سازمانها ایا دولتی، خصوصی، پارک ها، دانشگاه ها و غیره می باشد.


جوانان کشور ما در بخش احداث تلویزیون ایا شهری  توانسته اند بازار کشورهای خارجی را دردست بگیرند ازآن جمله این کشور ها که برای تامین این تکنولوژی  دست به دامن جوانان غیور ما هستندمیتوان کانادا، اسپانیا، آلمان، آذربایجان، امارات را نام برد که باشرکت بزرگ ونام آور ایلیا که در داخل هم مفتخر به همکاری با شهردای تهران ,ستاد کل نیروی انتظامی، قوه قضائیه، سپاه پاسداران، بانک کشاورزی و بانک حکمت می باشد، قرارداد دارند.
Image result for urban screen


شرکت ایلیا که خلق کننده تخصصی تلویزیون بدوی در ایران است متشکل از جوانان هوشمند ومهندسین حاد می باشد که دارای یک دهه فعالیت وتجربه دراین زمینه می باشند. تا به حال به این استعلام فکر کرده اید که بزرگ‌ترین سایز تلویزیون در دنیا چند اینچ است‌؟ 70 اینچ؟ 100 اینچ و یا 150 اینچ؟


بزرگ‌ترین تلویزیون پیدایش شده در حال مرتب در دنیا  تلویزیون اولترا اچ‌دی 110 اینچی  با ابعاد 2.6*1.8 متر پیدایش شرکت سامسونگ است. بزرگترین تلویزیونی که در ایران رنتر اجاره داده می‌شود نیز تلویزیون 103 اینچ پاناسونیک است.

اما ازچه تلویزیون با سایز بزرگ تری ساخته نشده است؟ هیچ ایجاد کننده‌ای تلویزیون 700 اینچی کون نمی‌کند. دلیل این امر هم خیلی ساده است، بزرگ‌ترین مشکل این نوع تلویزیون‌ها گرانی و نقل زیاد سخت و هزینه ابداع اضافه بالای آن‌هاست.

یکی از قویترین ابزارهای اطلاع رسانی است که می تواند فیلم ، عکس ، تیزر تبلیغاتی ، تقسیم بودن تصاویر و ایضاً جهت آشنا کردن کالا و خدمت ها ، خطوط تاسیس کارخانجات را به بهترین وجه شناساندن می نماید. با توجه به جذابیت این نمایشگرها در جهت آشنا کردن کالا و خدمت ها ، حامیان مشاغل ، سازمان ها ، فدراسیون ها ، کانون های تبلیغاتی و مجریان تبلیغاتی محیطی ورزشگاه ها اهمیت این موضوع را درک نموده اند و جهت انجام تبلیغات محیطی پویا در کنار زمین و به منظوراجرای گسترده پاشیده بودن و همزمان برنامه ایا ورزشی و نتایج آزمون ها در قالب اسکوربورد ورزشی از آنها مصرف می شود. تلویزیون های صحرانشین حالت استفاده باشگاه ها ،پاساژهای بزرگ تجاری ، اداری و مراکز خرید:

اولویت صاحبان مراکز تجاری جهت خرید این نمایشگرها درآمدزایی ، تبلیغات و بازرگانی است و بازهم جذابیت و جذب مشتری به داخل چنین مجموعه هایی با متفرق بودن فیلم و سریالهای تلویزیونی ، آزمایش ها حساس ورزشی و هم نشر پهن هستن و عدم تصایور دریافتی از دوربینهای مداربسته آن مجموعه و نیز انجام تبلیغات و ارائه پیام ای فرهنگی استعمال نمود.

  • ۹۶/۰۶/۳۱
  • امین شهری