مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

مبلمان شهری

تابلو روان، برج نوری و انواع پروژکتورهای LED از جمله مواردی هستند که جزئی از خدمات شهری هستند و می توانید موارد استفاده آنها را در هر گوشه ای از شهر مشاهده نمایید.

امروزه خدمات شهری بسیار گسترده تر از قبل شده اند؛ به گونه ای که شما در هر جایی از شهر خود می توانید انواع مبلمان شهری و تلویزیون های شهری را ببینید. همچنین تابلو VMS و برج های نوری نیز از دیگر مواردی هستند که این روزها کاربرد بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در این وبلاگ به معرفی تمام خدمات شهری از این قبیل خواهیم پرداخت.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

تلویزیون های شهری از جمله مهمترین المان های شهری هستند که در کنار تابلوهای روان و تابلوهای VMS همواره نقش مهمی در حوزه های مختلف شهری داشته اند. اما به نظر شما بهترین موارد استفاده از تلویزیون شهری چیست؟ در کدام قسمت شهر؟ با چه نوع کاربری؟ در این مقاله از وبلاگ مبلمان شهری با این مسائل رو به رو خواهید شد.

Image result for urban screen

اولویت صاحبان مراکز تجاری سبب خرید تلویزیون شهری درآمدزایی، تبلیغات و معامله است با توجه به جذابیت و جذب مشتری که تلویزیون شهری دارد در داخل چنین مجموعه هایی با نشر پهن زنده فیلم و سریالهای تلویزیونی، مسابقات حساس ورزشی و ایضاً توزیع زنده تصایور دریافتی از دوربین ای مداربسته آن مجموعه و ایضاً انجام تبلیغات و نمایش پیام های فرهنگی سعی در بالا بردن پتانسیل ها فروش خود دارند. مراکز ابتیاع ایضاً با اجاره تلویزیون شهری به کسبه و صاحبان کارها می توانند هزینه هان آن را جبران کنند.

با توجه به فضای نمایش تلویزیون هان شهری باید فضای باز یا امانت را برای بکارگیری آن در نظر گرفت. منظور از فضای راستی زنهار و خیانت محیط داخل سالن یا مثلا تالار است، بازهم منظور از فضای باز فضای بیرون و محیط باز است، به عنوان یک قانون کلی گر تلویزیون ایا شهری LED شما در فاصله دورتری نصب شود باید اندازه نوشتار آن هم بزرگ باشد.،لذا بایستی تلویزیون های شهری LED بزرگتری داشته باشد و سرعت عبور افرادی که بیننده تلویزیون شهری شما هستند ارتباط مستقیمی با اندازه نوشتار تلویزیون شهری LED دارد و هرچه سرعت بیننده ها بیشتر باشد نوشتار هم باید بزرگتر باشد.

تلویزیون‌های شهری در انواع تلویزیون ال ای دی شهری، ال سی دی و Rear projectioan display ساخته می‌شوند. هر تلویزیون شهری از 3 بخش تشکیل شده است: پنل‌های مکعبی شکل که به صورت ماتریسی به هم متصل می‌شوند، دستگاه پروسسور که هماهنگی بین پنل‌ها رو انجام می‌دهد و در نهایت نرم‌افزاری که به وسیله آن تصاویر را در پنل‌های مختلف مدیریت می‌شود.

تلویزیون‌های شهری می‌توانند تصاویر تولید شده را از دوربین ها و لپ‌تاپ‌ها  دریافت و گسترده پاشیده کنند؛ تلویزیون‌های شهری بر اساس کیفیت تصاویر به دات پیچ‌های گوناگون تقسیم‌بندی می‌شوند.

در جهان امروز دادرسی و رسالت این نمایشگرهای غول پیکر اطلاع رسانی ، تبلیغات تجاری و فرهنگی است.پخش پیام های شهروندی ، فرهنگی ، مذهبی ، ملی و ... که جزء آگهی ایا مسبوق تجاری می باشند پادرمیانی سازمانهای دولتی و شهرداری ها اجرا می گردد که موجب معرفی فعالیتها و اقدامات شهروندی است.از این درعوض جهت در تمامی شهرهای کوچک و بزرگ کشورمان حضور آنها عمده تلقی می گردد.

Image result for urban screen

نمایشگر نسناس پیکراستخرها و مکان های تفریحی، ورزشی

در کشور ما با توجه به رغبت بشر به تماشای سریال ها و مسابقات ورزشی مکان های تفریحی به دنبال حفظ حضور ورزشکاران و بازدیدکنندگان می توان با نصب تلویزیون ایا شری این حکم را تسریع نمود.و نیز با توجه به فرهنگ کسان امروز دربکارگیری از مکان های تفریحی به صورت دسته جمعی را دارند حضور این نمایشگرها می تواند جذابیت خاصی را ایجاد نماید چرا که در کنار تفریح و سرگرمی می تواند سریال و فیلم هیئت نهج وجد هوس خود را در آب و در کنار استخر با لذت بیشتری تماشا نماید و این حادثه باعث جلوگیری از ترک مکان تفریحی می گردد.

  • ۹۶/۰۷/۰۹
  • امین شهری